En ensam kittelog i skogen,

"Vill ha asmycket mer sommarlov"
Ja, jag med. Askalasmycket mer sommarlov till och med.
För sommaren dränktes av allt regn och jag har inte hunnit med något jag ville.
Förutom Peace och Hultan då såklart, men det var ju längesen nu.
Nästan så att man glömt det, men bara nästan, eller nej, kanske inte.

Men sen, efter det, så försvann sommaren.
Eller den var i princip försvunnen efter P&L.
När det var borde vi ha legat och stekt på stranden i en vecka istället.
Men om jag hade velat byta bort Peace mot stranden så här efteråt?
Nej, jag trort inte det. Vissa saker av det möjligtvis. Men nej.
Mycket men i mina texter, menmen.



Nu regnar det igen, eller det kanske inte har slutat ens en gång.
Vädret är inte på min sida, det måste jag ju få säga.
Det är höst nu, luften är höst men träden fortfarande sommar.
Och skolan börjar på måndag.
Kan det bli mer deprimerande än så?
Jag är inte så säker på det faktiskt.
Jag som hade planerat att vara jättesportig den här sommaren.
Springa även fast mina knän dör, cykla och gå.
Ja, det blev lika lite av det som sol denna sommar.
Så jag gjorde en sista gå/spring runda nu på morgonen.
Lite duktig är jag allt! Det bästa med regnet är att det är skönt att springa i.

Men va fan pratar jag om.
Nej nu ska jag typ äta frukost/lunch brunch tror jag.
Klockan är 11.55 och detta blir ännu ett inlägg under kategorin Depp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0