Been there done that messed around!

Och så var juldagen över, och annandagen och nästan den här dagen också.
Kallas den här dagen något, tredjedagenefterjul eller så? nej, det gör den nog inte. Alldeles för fult.

Den lilla förfesten hos Elin på juldagen förvandlades snabbt till stor fest dit alla var bjudna.. av andra.
När kom vi därifrån? Inte en aning.
Allt jag vet är att det var svårt att gå i klackskor i snöstorm och att det var halt som satan.
Ramlade gjorde jag också,
märkte inte fören vi varit inne på Old ett tag att det sprutade blod ur knät och hela benet var rött.
Så kan det gå. När det är halt.
Till Monster skulle vi ju också allihopa, in my ass att vi kom dit.
Väl inne på Old så orkade/glömde man bort det, även fast man hade sagt till alla som var där att vi var påväg.
Klarsynta är vi allihopa, japp.
Väntar bara på bilder från förfesten, men Julia har inte lagt ut några än, om jag minns rätt så tror jag vi fick vara modeller vid köksbordet och porra oss. HAHA


Tänkte också dela med mig om den jobbiga vandringen till stationen nästa morgon med Elins alla väskor, men jag blir helt slut av att bara tänka på det. Tänk er att släpa på bly i snöstorm, en liten bit som egentligen tar 5 minuter tog tamefan en halvtimme.
Vi ville dö, det ville vi verkligen.
Det var en hultsfredspackning flashback for sure!


Så nu inväntar vi nyårsafton, fast hur det nu ska gå vet jag inte.
Med Julia på kryckor och Elin i norge så kändes allt lite svårare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0