I'm all dressed up and I'm ready to play

Gårkvällen var.. en aning sjuk.
Inte en endaste liten bild blev det heller.
Ganska ironiskt när vi satt hemma hos Klara i början av kvällen och sa att vi skulle ta jättejättemånga kort den här kvällen.
Men jag har ett fint sår på armen som aldrig ville sluta blöda igår,
och massa mysiga blåmärken på benen som talar för att det var en rolig kväll,
även om det var en del tårar inblandade under vissa stunder.

Har även fått finfina tips på bra mopplåtar.
Låtar som är bra att moppa till, moppa golvet alltså.
Alldeles sant, Bäcken himself är tydligen en jävel på att städa.
Fast hans lägenhet är liten som en skokartong,
så så svårt kan det ju inte vara att städa den.


Julia och jag blev polare med den nya vakten på Old Saints också,
trevlig prick det där.

Tappade dock bort mitt läppsyl under kvällen,
så mina läppar sörjer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0