Smartass,

Ibland funderar jag faktiskt vilken planet min syster kommer ifrån egentligen.
Inte fan kan det vara samma som jag i alla fall.
Det måste vara en omöjlighet. Jo. Totalt jävla helt fruktansvärt APMYCKET omöjligt. För att tala ren svenska.
Hon ringde idag (hon flyger nämligen hem från Umeå ikväll) och frågade:
Petra, får jag låna din lilla digitalkamera om jag behöver?
Varför undrar jag då eftersom att min suger åsnekuk och hennes faktiskt är bättre. Jo, för att om hon packar ner den kanske det blir övervikt på hennes väska. Hon hade redan såååååå mycket med sig ju!
Japp. En liten digitalkamera alltså på typ ett halvt kilo.
Jag tror seriöst att hon stänger av hjärnan när hon inte är i skolan.
För inte fan är hon speciellt smart i verkligheten i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0