SnippelisnappelisnappACK

Vi suger på att uppdatera. Det gör vi verkligen.
Men shiet vad livet är tråkigt.

Det händer ju inte alltför mycket hela tiden så där.
Det gör ju inte det.
Jag tänkte uppdatera igår och skriva lite om Stockholmsresan i fredags men bloggen ville inte funka som vanligt hemifrån mig. Det kanske är för att det är kväll och alla vill leka med sin blogg just då.
Vem vet.

Nic kom till mig igår i alla fall, jag bytte ut André mot honom där vid halv två.
Som min mor sa, hemma hos oss har vi ett rullande schema på pojkar.
Känns ganska bra om ni frågar mig.
Så äntligen fick man träffa den lilla herrn, vi har ju en förmåga att alltid skjuta upp eller inte ens hitta en ledig lucka i det fullspeckade schemat vi båda tycks ha. Konstigt nog. Jag känner mig alltid ledig. Vi bakade världens bästaste och godaste lussekissar eller lussekusar som det stod i receptet. Men inte fan vill jag äta en kuse, hellre en katt för min del.

Jao.
Nu har vi text. Skulle korta ner något vi skrivit förr och göra det "nät-vänligt".
Man får tydligen inte skriva helt lika på internet som i själva tidningen.
Det gick då inge vidare för mig att skriva om.
Jag tycker inte om själva grejen med att skriva om något.
Ack.

Kommentarer
Postat av: Nic

PUSS på dig Pet!

Vi ses snart igen hoppas jag! Väldigt snart!

2009-12-14 @ 15:55:32
URL: http://nislas.blogg.se/
Postat av: Nic

Ja, jag ska hälsa på den ofta. :)



Och självklart är du välkommen upp hit på lovet, anytime darling! :D

2009-12-15 @ 20:48:01
URL: http://nislas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0