Welfare Bread,

Hej alla små kittekatter!

Idag är vi glada för mitt internet har bestämt sig för att fungera igen!
Hur bra är inte det, jo typ lika bra som att det faktiskt är snö ute.
Den kom igår, jag vet, men igår hade jag inget internet!

Idag är vi lediga för vi har snälla lärare,
igår var vi också lediga, fast läraren inte är så snäll...
Vi skulle fota, därför slapp vi skolan.
Var ute i nästan fyra timmar och fotade små poppisar.
Jävlar vad kallt det blev.

Om jag hade varit en duktig flicka så skulle jag börja med religionuppsatsen nu.
Den skulle vara klar imorgon, men vi fick till nästa onsdag på oss,
därför känner jag att vi kan låta det ligga några dagar till.
Sen kommer jag få panik för jag inte har gjort något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0