Anywhere but here,

Jag har tråkigt så jag fick för mig att leka med lite bilder från när vi var hos Per.
Eller ja, på väg till skolan från Per då.
Jag förstår inte hur vi någonsin ska klara oss utan Per, det gör jag inte.
Och som Mau sa: Jag skulle fan kunna gifta mig med den mannen!
Vi alla konstaterade: Jag med...







SimSam är nog snart påväg till tjocka släkten och vi kommer inte att ses på hela helgen. Det kändes läskigt konstigt att säga igår; Ja, vi ses väl på måndag då...
Jag själv borde gå och duscha, men först ska jag krypa ner i soffan med en kopp te och värma mina små fossingar som alldeles snart kommer att frysa till is om jag inte gör något åt det.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0