Engelska is the shit!

* skit!

Vilken dag.
Vi har vaccinerat oss mot baconinfluensan idag.
Riktigt läskigt var det, tills det var gjort.
Nu har jag ont i armen och glömmer det hela tiden.
Jag rör mig helt enkelt för mycket.

När jag kom hem tänkte jag vara duktig flicka och börja med min intervju.
Det visade sig då att bandspelaren är fittig och slängde den i väggen så att den hamnade i tio tusen bitar. Undrar om Peter blir glad! Nej då, jag gjorde det inte, trots att jag ville. Jag kanske fått ADHD av vaccinet, man skulle ju kunna få det. Jag deppade mest ihop, började gråta som vanligt och tappa livslusten igen. Och när jag säger det menar jag det. Helt sjuk känsla. Om det fanns ett tåg bredvid mig hade jag inte tvekat en sekund på att hoppa. Helt ärligt.

Så istället för att hoppa framför ett tåg började jag med min engelska book review. Efter att ha deppat ett bra tag och ätit såklart!
Roligt nog har jag snart skrivit en sida och inte läst något alls i boken.
Känns ju lite halv spännande måste jag säga.
Och faktiskt blir jag sugen att läsa den!
Dock på svenska.

Nej nu är det Simpsons.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0