Heart in a cage,

Shit, bloggen är fan seg som en jävla aphjärna.
Tog fem minuter att logga in och minst tre att öppna nytt inlägg.
Helsjukt, ack.

Jobbig dag idag folket.
Började med text och en grymt konstig konstutställning.
Jag borde fan bli konstnär eller något. Alla borde fan bli konstnär eller något.
Vem som helst skulle klara det gallant. Faktiskt.
Det var helgalet och jag kan inte påstå att jag fattade någonting av "konstverket". Massa glitter, uppblåsta palmer och hajar, konstigt ihopsatta plastdjur och jag vet inte vad.
Nej. Jag förstod helt enkelt inte grejen med det hela. Det gjorde jag inte.

Sedan var det expo. Expo.
Alla chillade, jag låg i Simones knä och halvsov medan hon och Pontus gjorde "snygga frisyrer" på mig. UNDERBART. Konstigt att jag har nå hår kvar efter att dom försökt flå mig levande.

Engelska, behöver jag säga mer än engelska?
Som jag trodde.

Efter det följde vi med Agge, Frida och Lina ner på stan för att käka något.
Var ju tvungen att vara kvar i skolan i tio år för att fota innebandylag.
Och sicka innebandylag sen.
Jag har aldrig varit med om några så fjolliga, flamsiga,
äckliga, fjåårtisfittor i hela mitt liv.
Ursäkta uttrycket.
Men va fan.
Äckel.

Nu är man äntligen hemma.
Har nyss duschat och sitter nu och låtsas att det snöar ute, myser i mörkret med ett ljus och funderar en aning på att sätta på lite julmusik. Det måste vara något stort fel på mig nu att jag längtar efter jul. Eller så är jag bara sugen på lite mysstämning och låtsas vara liten igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0