Sackelisaxsax,

Så var det måndag igen.
Utan att helgen ens varit.
Det är faktiskt så det känns.
Vi var ju tvungna att vara i skolan i fredags och i lördags filmade vi hemma hos mig heeeeeeela dagen lång. Jobbigt och nödvändigt men roligt faktiskt. Britt-Marie är min nya stora kärlek.

Kom till skolan i morse som världens mest packade packåsna.
Massa stativ, kamera, lampor och grejer. Inte kul.
Sen så visade det sig att typ ingen var här.
Vi behövde inte alls lämna in uppgiften idag utan någon gång i veckan.
SAX AS HELL.
Så jag kunde ha fått legat kvar i sängen som jag så gärna ville.
Nu sitter jag och fryser, är grymt uttråkad och vill stoppa i mig allt onyttigt världen kan erbjuda. Men det ska jag dock inte! Min mage håller på att gå sönder och jag väntar på begravning.
AMEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0