Save me,

Imorgon är det första advent folket.
Är det någon som har en gnutta julstämning?
Nej. Som jag trodde.
Jag letar lite överallt efter den där. Det känns som att den varit försvunnen i ett par år eller så. Helt seriöst. Jag skulle vilja sitta och mysa med lussebullar, pepparkakor, varm choklad eller glögg kanske. Fast jag är inte säker på att jag tycker om glögg eller om det är något jag drömt att jag gör. Men jag vill ha det i alla fall! Om jag så bara ska lukta på det. MYS. Så jag längtar en massa, massa tills på lördag då jag äntligen ska få baka lussekissar! Eller hur Nic? MHM.

Det har kommit en ny liten kitt hem till oss. Hur söt som helst var hon/han/den/det! Jag blev alldeles kär och erbjöd den lilla ett nytt hem. Vi får se om hon (jag har fått för mig att det är en hon) vill stanna. Hemskt hungrig var den lilla i alla fall och har suttit i matskålen typ hela kvällen nu. Vilket inte var till så stor glädje bland de andra tjockisarna. Men den som behöver mat borde få det tycker då jag och de behöver knappast nå mer.




Har ni någonsin sett något så sött i hela ert liv?
Moi vill ha gröna kisseögon...


Jag märkte att Disneydags fortfarande lever också!
Gud sicken lycka när de visade Bumbibjörnarna.
Åååh vad jag tycker om det!
Jag skulle vilja vara hemma och vara lite halvsjuk en dag och titta på tv.
Tänk vad fint det skulle vara om de bara visade sånt där gammalt och roligt som Bumbibjörnarna, Arthur, Tandfemössen och olika disneyfilmer. Vilken underbar dag.


Kommentarer
Postat av: Nic

Jag längtar ihjäl mig!! MYS!

2009-12-03 @ 22:38:47
URL: http://nislas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0