Sunshine,

Simone gör samma misstag igen.
Tar halv tio tåget när det är precis då vi börjar.
Sedan skyller klantis allt på mig, som vanligt!
Så är det ibland. Det är inte lätt att agera mamma.
Hah.

Träffade i alla fall Linn på tåget igen.
Tänk vad man träffar den lilla flickan ofta nu!
Hon ska snart flytta också.
Lite orättvist enligt mig.
Sen satt herr Hallgren på bussen till Sätra och skakade på huvudet när jag kom.
Tänk vad skönt att veta att man ska åka hem och inte till skolan.
Ack sicken känsla.
Själv ska jag på samhälle alldeles snart och tigga ehm.... jag hatar att jag alltid tappar orden till allt. Jag har hela meningen och ska öppna munnen för det allra sista ordet och poff så är det borta. Anteckningar! Jag ska tigga anteckningar av Jonas.

Man ser himmlen idag!
Och solen. MYS.
Amen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan va ett självporträtt! PUSS :*

2009-11-11 @ 16:44:52
URL: http://saandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0