ÅÅÅÅÅÅÅH,

Brandlarmet gick igång här på media alldeles nyss.
Ingen förstod att det var ett brandlarm dock.
Lite sega folk var på att springa ut.
Jag satt alldeles ensam inne i Prima, så när jag gick ut i korridoren så var det någon vaktmästare som sa:
- Du måste nog gå ut nu, det är brandlarm.
JAHA, sa jag då. Som att man förstod det då. Vilket jävla ljud.

Jag sitter i alla fall och försöker skriva ner frågor till mitt personporträtt.
Det går inge vidare faktiskt.
Jag vet inte riktigt hur man gör, vart man börjar eller något alls.
Det måste bli bra, men ja ...
Det finns ingen inspiration på en måndagsmorgon.
Eller aldrig någonsin längre kanske.
Fan.
Jag tror att jag tappade livslusten av det där larmet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du skriver ju om Green Day på din blogg!! HUR SKA DU HA DET EGENTLIGEN? ;P Haha, alla älskar brandlarm. Förstå frustrationen när jag stod på Gina och hade precis bestämt mig för att köpa koftan jag blev kär i och så går BRANDLARMET så jag fick gå ut UTAN koftan - suuurt ;P PUSS

2009-10-20 @ 01:06:39
URL: http://saandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0