Blood to bleed,

in my heart.
Men tyvärr tror jag inte att vi kommer att få höra den.
Tydligen är den inte poppis! Hur det nu kan vara så.

Bilresan borde i princip vara fixad nu.
För moi har fixat skjuts till Gävle av mor och sen hem av André.
(Trots att han är massa dryg och vi nästan blev ovänner ^^ )
Om Simone står för själva bilen och pojkarna för körningen och körkortet borde det här lösa sig finfint! Och jag antar att det är jag som måste få ihop det och berätta dessa fina tankar till folket.

Nu funderar jag på att dö av uttråkning eller typ ehm... dö av uttråkning.
Först ska jag dock fika.
Nu ringde Simone så då måste jag berätta!
-
Hon fattade ingenting.
En sån tur att jag är så smart och kan förklara saker!
Maha...

Fortsättning följer typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0