Choklad ...

Ja så var det måndag igen.
Typ långhelg blev det i alla fall med en mys/bio torsdag!
Så lite bra är det ju i alla fall.
Resten av helgen har det inte hänt nå speciellt alls.
Filmkväll x 2 i princip.
Det behövs ju ibland det med.
Jo, det behövs ganska mycket faktiskt.
Det är ju stora fel på mig nu.

Studentkryssningen är bokad!
Och vi fick åka ända till John Bauer för att fixa det.
Helsjukt, men vi offrade oss.
Läskigt var det.

Jag har även köpt en vinterjacka.
En varm jacka.
Tro det eller ej.
Eller jag hoppas den är varm.
Den är fårullig inuti och jag har aldrig hört om ett får som fryser.

Mja...
Jag vill ha mat.
En macka.
En kaka.
En chokladbit.
En liten godis kanske.
UUUUH, så gott det varit!
Men istället ska jag ha engelska med cptanten i 2,5 timmar.
Livet är inte rättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0