PEEEEEP

Jag måste nästan börja med att be om ursäkt för alla felstavningar.
HAHAHA.
Har ni sett Simones stavning av engelska två inlägg ner?
Kolla det!





Idag är det fredag folket och vi har fortfarande inte hittat APU plats.
Inte försökt hittat möjligtvis, men vem gör det när man istället kan vara ledig?
Det kanske inte funkar till sommarlovet dock, eller vem vet?

Igår blev det mys på Mocca (alla borde fan gå dit!!) och sedan bio med Nic och Sim. "Flickan" hade sin sista visning på bio och jag har länge tänkt att jag vill se den. Trots att den faktiskt var svensk. Det är hemskt, jag vet, men den var bra.
Otroligt speciell som de flesta filmer på sjuan. Det var väl antagligen det som gjorde den så bra.

Ikväller kommer de små barnen hit till mig istället, för en liten filmkväll.
Möjligtvis någon sorts av bakning med!
Jag börjar bli sugen på äppelkaka måste jag säga.
Ingenting med choklad i?
Jag är nog sjuk.

Nej, nu ska jag roa mig med att frysa ihjäl lite till.
Göra lite nytta kanske?
Typ.. ehm.. städa köket?
En promenad ska jag i alla fall hinna med.
Duktiga lilla jag.

PUSS.

Kommentarer
Postat av: SIMSAM THE ONLY ONE

HAHAHHAHA! DET SKA STAVAS ENEGELSKA!

typ det nya svarta att stava så!

2009-10-09 @ 12:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0