Vandraren har ingenstans att gå,

Fan så flickan måste varit snabb att sätta sig vid datorn!

Ja som sagt är vi hemma och med min kamera blev det exakt 220 bilder.
Så nu är det någonstans på 160 kvar men på tok för många för att orka pilla på dom i PS och ladda upp här. Så är det! Jag tror faktiskt att jag ska försöka få bort min äckliga löklukt (alltså svett) utan att duscha, för det måste jag ändå göra sedan efter målningen. Men först måste mina ögon och kropp sova. SOVA.
Fattar ni hur skönt det är att sova?
Jag har legat mest hela natten och hoppats att nu är det väl morgon ändå!
Såklart har det ju inte varit det.
Istället fick jag ett Mau-huvud bredvid mig på madrassen.
Lilla herrn hade inget att sova på och han älskade våra kakor!

Det var lite långt med tre mil och jag skulle inte vilja göra om det men det var roligt och mysigt faktiskt. Det var det.
God natt.
Bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0