Baby girl, I'm a blur

Klockan börjar närma sig halv fyra.
Det är onsdag och vi har studiedag.
Hur underbart är inte det då?
Jag har varit ute i kylan och målat lite igen.
Det går segt måste jag tyvärr meddela.
Hade varit skönt att bli klar.
Det är helt klart lättare på sommarlovet.
Då kan man ju måla flera dagar i rad.
Jävla skola.

SimSam borde ramla in genom min dörr snart tycker jag.
Vi ska nämligen baka en massa, massa idag.
Det är vandring i morgon med media treorna.
Lite halv mys, men ja, det är ju kallt.
Hoppas det roliga folket dyker upp också!

Usch vad tråkig jag är!
Men jag fryser så att jag ser ut som en liten gås (utan fjädrar).
Det är lite synd om mig, det måste jag ju säga, maah.
She Wants Revenge sjunger och spelar för mig.
Jag tror att dom tycker om mig.
En sån tur att jag tycker om dom med.
Det verkar inte vara så många som gör det dock.
KNAS.
Det är höst-musik på riktigt.
Alltid när det blir höst brukar min mp3 bytas ut till
She Wants Revenge, Muse, Placebo och annat deppmys.
Det känns rätt på det viset.

Men va fan.
Vart är hon?

Måste nog ta en kaka medan jag väntar...


Läste Sims inlägg, haha.
Jag hade faktiskt glömt bort bloggen helt och hållet.
GULDFISK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0