MAAAAAH,

Vem älskar inte SimSams inlägg?
Man blir så lycklig av att läsa dem, MHM.
Haha. på skratthumör i alla fall!

Fröken försov sig idag, fick sms vid sju, SHIET JAG VAKNADE NU!
Typ nästan något sånt skrev hon.
Bussen går halv åtta för er som inte vet.
Och Sim är en flicka, för er som inte visste det heller.
Flickor gör sig inte klara på en halvtimme.

Roligaste grejen igår i alla fall, men nu måste jag vara duktig och gå på lektion.
VI TAR DET SEN!!

IIIIHH.


UPDATE!

Gårdagens roligaste kommer nu!
Fast ni kommer säkert inte tycka att det var såå kul.
Men tro mig, det var det.

Sim gick och töntade på svenneturkiska
S: Va sa du, va? Va sa du?!
P: Jag sa du va ful!
S: Din mamma kan va ful!
P: Du kan va min mamma.


KUUUL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0