Huuh...huuuhhhh...

Eftersom att SimSam är en riktigt duktig uppdaterare så har hon redan förklarat läget, men jag kan göra det hela mycket värre. Jag är döende. Ni ska bara veta. Jag kan inte äta, inte ens dricka förutom när jag måste proppa i mig lite ipren eller penicillin. USCH. Ändå är jag inte hungrig, det är konstigt. I alla fall, ni borde se min hals, jag har aldrig sett något så äckligt, eller jo, men fy fan på den i alla fall!
Lid med mig lite i alla fall.

Ockelbo är ju litet och cp så mor och jag fick åka till akuten i Sandviken istället.
Hemskt bilresa då jag satt med en liten spottburk och en servett, maah.
Det går inte att svälja. Död åt livet.
Men massa massa snäll sköterska och doktor.
Sånt skulle man aldrig få vara med om i Äckelbo.
Ett plus åt Skabbviken.

I alla fall, jag har roat mig mesta delen av dagen med att:
1. Spotta.
2. Kolla på tv. (från kl fyra imorse faktiskt)
3. Gråtit en aning och försökt sova.
Även gårdagen får räknas hit om någon bryr mig.
Eftersom jag har problem att prata och måste få tycka lite synd om mig själv är det här bästa sättet, tro mig. Alla borde fan ha en blogg och klaga lite i! MHM.

Jag bjuder på en ny bild för att jag är så sneeel.
Lägg märke till min fina hals!

Ja.. Ja.
Jag har nog inget mer att släppa på.
Lite snusk bara, ganska äckligt.

 

 

 

 

 

Jag har snart fått ihop en dl spott, uuuh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0