Oss emellan,

P.

Fan.
Hur svårt kan det vara.
Vi har nationelaprov i svenska nästa vecka och jag sitter och försöker skriva ett tal. Ett. Jag har börjat på tre olika i samma ämne och kommer ingenstans. Det finns inga ord längre. I alla fall inga som passar in i min text. Som passar till vad jag vill skriva. Vad nu det är.

Jag kanske borde hitta på något nytt.

Jävlafittkukapsjefel.

Det känns som att vi varit i skolan hela veckan. Det har vi förstås, men typ dygnet runt. Nästan.
Det har blivit fruktansvärt långa dagar då PA inlämningen var idag och vi har varit en aning sega på den fronten. Så jag är trött vilket är planen. Jag brukar skriva allra bäst när jag är lagomt trött. Lite så där vimsigt, djupt och halvkonstigt. I vissa fall kan det bli ganska så bra.

Oss emellan är i alla fall temat på årets prov. Ganska lätt egentligen. Väldigt lätt faktiskt. Alla har ju en relation till någon eller i vilket fall som helst något (om man har lite otur). Jag måste då vara sämst.

Sedan kan man ju fråga sig varför jag sitter här och pillar och inte på det andra "pappret" som jag borde. Det kan man undra ja. Hm...

Ett plus som är värt att tillägga är att vi fixat flak! VI! MP3B! WOOOHOO. Det kunde man aldrig tro! Plus att vi bestämt tema för brännbollen. Hippie it is! Har legat på riktigt hårt nu faktiskt. Yey.


Kommentarer
Postat av: Sandraaaa

det var ju sjukast att ni fixat flak faktiskt;P yeeey och de där talet de fixar du jue ;) pusss

2010-04-19 @ 12:35:55
URL: http://saandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0