Cookie time!

Nu folket har jag bakat i cirkus fyra timmar.
Det ni.
Det gick faktiskt otroligt snabbt ändå, tyckte jag, eller rättare sagt - det kändes inte som så lång tid. Med rätt musik så! Faktiskt ganska så avslappnande. Jag har nog "hemmafruyrket" på första plats på "passa-bäst-listan". Tyvärr. Jag blir nog aldrig speciellt bra på annat än bakning. Kanske kan jag lära mig att måla läpparna otroligt vackert och möjligtvis naglarna om det inte blir allt för anträngande. Jag har hört att det är just vad det är att vara hemmafru. Ansträngande.

Nu måste jag faktiskt måla naglarna. Blåbär färgar nämligen av sig. Så det är väl bara att sätta igång att träna inför framtiden. Känns otroligt spännande.




Sen så är inte mina chokladrutor klara. Eller om du möjligtvis föredrar att kalla dem snoddas, drömrutor eller allt vad det nu är. Kärt barn har många namn!

Shit jag känner mig faktiskt lite fruig och gammal.
Läskig känsla...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Men fan va trevligt =)

Frågan är ju bara vem av er som bakat? =P

2010-02-04 @ 16:58:56
Postat av: Simone

Det var petra som var duktig kitt och bakade arslet av sig! haha :)

2010-02-06 @ 16:40:44
URL: http://simopet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0