Ska jag falla,

ja, då ska det finnas tid att falla fritt.

P.


Nu går det apkuk kan jag säga.
Rent åt helvete med hela skiten.
Jag sitter här, har tråkigt och pillar lite på PS.
Men inte fan vill det pilla tillbaka.
Jag tror att jag är smart och överträffar mig själv hela tiden, men icke.
"Aaaah! Så här gör man ju! *ÖVERDRIVET GLAD*"
Nehej...
"MMMMMHM, SÅ häääär gör man ju!!! *massa mer överdrivet glad*"
Men nehej...
HUR FAN GÖR MAN DÅ FÖR I HELVETES JÄVLA FITTAPKUKSUGARFANSKAPSFITTA.
Mm.
Så kan man säga om man vill.
Det är skönt att avreagera sig ibland.

Vi kom faktiskt på idag att fitta måste vara det mest använda ordet i ungdomsspråket.
Deprimerande, ohja, men säkert nästan en aning sant i vilket fall som helst.
Uscha fy på oss allihopa.

Tyvärr så måste jag fortsätta att vara arg ett tag för jag har inget annat för mig och för en gångs skull har inte John Blund kommit och hälsat på klockan nio. Ack så trött jag varit i veckan. Ingen bok har jag att roa med mig heller så allt jag har är min ilska och PS. Jiiippiiee.

Jag kan till och med bjuda med mig utav min ilska så slipper jag vara ego och ha hela för mig själv.


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag vet du saknar mig, kan läsa det mellan raderna;);)

2010-02-21 @ 21:18:22
URL: http://saandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0