A girl called Kill,

Jag har kommit på en sak.
Eller egentligen har jag ju vetat det hela tiden, bara inte orkat ta tag i det riktigt.
Jag måste fixa pengar.
Satans med pengar om jag ska ha råd med allt jag vill göra i sommar.
Sen så ska vi ju försöka fixa jobb till APU:n också så vi kan dra till London någon gång och faktiskt fota sånt som vi vill.
Men det här med att fixa jobb är ju lite svårt så att säga.
Men bara Conny och Göran gör det som dom ska så rullar det nog in jobb som bara den, enligt dom skulle det bli så i alla fall, men det kan man ju ifrågasätta, det är ju ändå Conny vi pratar om här.

Sen så ska ni nog se att det kanske inom en snar framtid kan hända att det dyker upp en fruktansvärt rolig film här (eheheh), kan hända att vi behöver Buddhas godkännande först.. Men sen när har vi brytt oss om sånt?
Det värsta som kan hända är att det hela blåses upp till en stor, onödig konflikt där lärare och föräldrar kommer och lägger sig i.
Ja, ungefär som sist då helt enkelt.
Vi på media lever för att provocera.



Ville bara dela med mig av denna bild på min pojkvän.
Hans mamma är snäll och köper kladdkakor åt mig
och jag kan låna hans rutiga flanellskjortor.
INTERNT, joo du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0