Bye Bye 09,

Hej småsnuttar!

Nu har det gått några dagar sen sist igen, men det är som det ska vara.
Det har hunnit varit nyår och det blev ju inte riktigt som man tänkt sig,
men sen när blir nyår som man tänkt sig?
Detta nyår skulle de små kittelogarna spendera tillsammans,
men så blev det ju inte.
Först var vi på spridda håll i början av kvällen, redan då man åt liksom,
sen skulle vi mötas upp på bussen till Sörman.
Men att åka buss kan ju vara lite svårt såna här kvällar.
För det första så var det värsta nordpolen ute, och inte bara det, utan snöstorm på nordpolen,
och för det andra så har man kanske lite för mycket alkohol i kroppen för att komma så långt som till busshållsplatsen.
Men ja, nyår var som nyår brukar helt enkelt.
Och så många kort blev det inte heller, dom flesta här nedan är snodda från Julia.
Sen om vi har tur så kanske Pet delar med sig av sin kväll!

OCH INNAN JAG GLÖMMER DET ( ELLER NEJ, JAG SKULLE ALDRIG GLÖMMA DET)!
Jag förfrös faktiskt en del av min stortå denna kväll. Japp, det är alldeles sant!
Har frostskador på tån min!
Frittfram för massa medlidande här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0