Freaky big eyes,

Idag skulle jag ha lekt med Nic och Felicia en stund efter att ha förlorat håret hos frisören. Men så blev det icke! NicPics tåg ville inte riktigt och därför kändes det bättre för honom och för alla att ta det en annan gång. Herrn fyller ju 19 nästa vecka med så då kommer vi i alla fall att träffas! Så efter förlusten fick jag åka hem i stället och har inte haft mycket roligare saker för mig än att pilla i PS. Ni ska få se vad duktig jag är på att pilla, MHM. Hah, nja, men det går ju framåt i vilket fall som helst. Jag ska bara få tillbaka "jag-måste-ut-och-fota-känslan". Den är spårlöst försvunnen. Imorgon kommer vi att bege oss ut för lite fotouppgifter på sena natten hemma hos Simone. Det ska bli filmkväll med flickorna och man kan möjligtvis kanske inte kalla det photo session på sena natten, mer när det blivit mörkt. Vilket det blir vid tre ...

I kväll får det bli kalaslugnt istället. Det kan nog behövas det med. Jag börjar känna mig förkyld igen och vid alltför många tillfällen vänder sig ögonen åt fel håll. Sjukligt läskigt att vara så yr hela tiden. Det var knappt att jag tog mig ner för att fixa frukost i morse. No nice.

Gud så jag babblar, men jag har faktiskt inte bloggat på ett tag. Simone har fått sköta den biten, jag har helt enkelt inte haft någon lust alls. Hjärndöd-feelings is no good blogg-tillfällen, på ren svenska.





KUL.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0