Snögubbsfötter,

Onsdag i dag folket och som SimSam sa så blev det inte kalasbra med allas magar.
Utom Elins och Davids då. Julias också kanske, men hon fick feber istället.
Moi fick äckligt jävla ont och funderarde starkt på att skära upp magen och plocka ut innehållet, André och möjligtvis Simone gjorde det lite lättare för sig och släppte ut det där det ramlade in. En aning lättare än mitt förslag kanske, men det kändes bättre med en big köttig kniv och släppa ut allt det uppblåsta.
Roligt inlägg.

Så Elin och jag blev ensamma i skolan idag och att ha två timmars lunch och inget att klicka på på datorn gjorde att vi friskisar nästan dog av uttråkning istället. Pontus reaktion var ungefär så här:
"Vad gör ni två tillsammans?"
Va?
"Ja, det fattas ju två..."
Som att det var det konstigaste herrn varit med om.

Nu har jag nästan nyss kommit hem från min fotoperation och har världens största stortår. Det var lite roligt att resa sig och gå efteråt. Det kändes som att jag var en snögubbe som fått liv. Klumpfot.se, mhm. USCH vad ont det gjorde att få bedövning. Det är ju helgalet att det ska göra såååå ont att få något det inte ska göra ont av. Vad är liksom grejen med det? Fick blodsmak i munnen och funderade på att sparka till gubben och springa därifrån men de övertala mig att detta var det värsta med hela operationen. Så jag låg kvar.
Vi får väl se hur det går med utgång, klackar och dans på fredag.

Nu ska jag kolla på Paradise som jag dissade igår för att mysa med sängen istället.
Det är ju helgalet vad trött man ska vara hela tiden.


Kommentarer
Postat av: SimSam the only one!

Snyggisch fötter kitte!

2010-01-27 @ 18:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0