You see there's no real ending,

S.

Idag när jag kom hem märkte jag att det var visning på en lägenhet där nere på bottenvåningen.
Det konstiga är att jag nyligen sett massa pojkar vara där,
har varit fest där de två senaste helgerna i alla fall, och de kom liksom nyss dit.
De har inte varit där förut, när jag flyttade in först,
för då bodde det en tant där, tror jag..
Men det jag funtar på nu är om de egentligen någonsin har bott där,
eller vad fan är det frågan om?
Blev de utkickade på en gång, är det så illa?
Inte fan har jag en aning, och inte kommer jag nog få det heller.
Nya grannar är ett som är säkert i alla fall.

Har även märkt att jag bra efter att kolla musik nu för tiden,
både Franz Ferdinand OCH Noah and the Whale har släppt nytt.
Inte för att Franz Ferdinands var nytt på riktigt då,
men en slags ny remix på många av låtarna från förra i skivan.
Dessutom så kommer Noah and the Whale till sverige i april,
nästan så man måste köpa sig en biljett, de var ju inte allt för dyra. 

Och idag fick det till och med bli converse, vintern är över punkt slut.



Ge oss sommar och sol. nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0