Learn to Lose,

Hej smågurkor!

Det är alldeles sant det fröken fräken Petra säger, det är snuskigt dålig uppdatering här.
Men när inget händer blir det ingen skrivning heller, ytterst logiskt.

Imorse var det nästan snöstorm ute och jag trodde allvarligt jag skulle falla stendöd ner på marken när inte bussen kom någon gång. Segt som tusan gick det också, tog nästan sisådär 20 minuter mer än vanligt att åka. Joppit

Och vid lunch förlorade vi Petra, någon jävla fordonare smällde tydligen upp dörren i skallen på henne, så hon försvann ner till stationen och tog första, bästa tåg hem.
Funderade ett tag på vart hon och A hade tagit vägen, trodde först dom hade knallat tillbaka till media med Ta som vi mötte utanför matsalen, men så var icke fallet då tydligen. Så där satt vi, jag, Elin och Julia och väntade och spanade mot dörren men utan framgång.

Tisdag betyder foto hela dagen, och foto hela dagen betyder fika.
A var typ världsbäst tyckte alla när han hade köpt fyra olika tårtor som vi kunde vräka i oss. MUMS
Vi bestämde att hädanefter ska A fixa fika varje gång, det blir great!

Vi har också haft möte med Per idag, vi fick veta massa jobbiga saker så nu måste vi faktiskt jobba mycket, mycket, mycket på PA-lektionerna.
Visste ni att om man inte skickat in sin Projektplan så kan man bara få G, och knappt det?
GALET!

Vad har mer hänt då?
I lördags skulle det vara lite smålulligt, tänkte jag iaf, det blev mer lite storlulligt. Men det var fint också.
Många förflyttningar, och världens längsta efter"fest"-sång-dans-glopåfilmtillsalladäckar. Men det var också fint, fast man var trött som satan morgonen efter.
Tror nästan jag vrickade min tå också, eller så klämde jag den på något konstigt jävla sätt, svullen var den iaf.
Julia tappade bort garderobskortet så hon skulle vara tvungen att punga ut 50 spänn, så hon hängde över bänken halva kvällen och försökte ta tillbaka väskan. Roligt. Saken är bara den att jag faktiskt nästan är helt säker att personalen i garderoben tog hennes kort för hon skulle hänga in en till tröja, som dom inte gjorde. Den hittade jag i min jacka några timmar senare...
Fast nu är den borta igen, sist jag såg den var den virad runt Maus händer, kan hända att den ligger på Sörmans golv berättade han idag. Eller om det var igår... hahaha

Dåligt långt inlägg detta blev, får se om någon orkar läsa ända ner.
But it's your lost, not mine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0