Kallekallecuttacuttaeooeeoo,

This sax apkuk.
Vi tänkte vara lite duktiga och fixa till och skriva ut den här sjukligt jobbiga och läskigt svåra uppsatsen till religion och svenska. Jag gjorde klar min igår för att jag är så jävla bra (!!!)maha. Sen skickade jag alla mina fina dokument till min egen mail som man alltid gör. Kollade extra noga om jag fått med alla papper, men jag var trött och räknade till åtta istället för nio och glömde min källförteckning hemma. KUL. Njeee...
Hoppas att jag inte får smisk för att jag lämnar in den imorn istället.

Simone sitter här bredvid och har varit lite småarg för att hennes siffror inte vill sammarbeta med henne. Jag vet då precis hur det känns. Dom här jeeklans datorerna gör då aldrig rätt.

Igår var det lite mys i alla fall. Jag fick lilla mor att köpa glögg för att få lite julstämning. MMMMM. Egentligen så tycker jag att det luktar sjukt mycket godare och mysigare än det egentligen smakar, men lite grann var ju inte helt fel direkt. Sen måste jag ju få påpeka att jag blev lite sur när Desperate Housewives slutade på det där viset och inte fortsätter förns i vår. André kunde inte förstå problemet i det hela. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0