We Will Become Silhouettes,

Lördag, lördag, lördag folket.
Och jag vaknar klockan åtta.
Innan åtta faktiskt om man ska vara helt exakt - typ.
Det är helt sjukt. Något stort fel måste det vara på mig.
Så jag tog en promenad i snön istället.
Ganska duktigt om ni frågar mig!

Ikväll ska SimSam et moi till Julia, köpa med lite thaimat och mysa innan vi ska ut.
MHM.
Elin ska till Norge så det känns en aning konstigt att inte lekledaren ska med!
Haha, vi får hoppas att vi klarar oss ganska så bra ändå.

Nu ska jag äta frukost.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: sandra

höhö jag gick och la mig kl 04.00, tidigast!!, och jag vaknade kl 8, körde ragga kl 10... allt detta lagomt bakis ;P slå det om du kan ;)pusssssss

2009-11-14 @ 13:48:58
URL: http://saandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0