Speak for me,

Jag är lite osäker om jag orkar ladda upp bilder nu.
Det kändes lite halvjobbigt, jag tar några nu och några sen?

Var det någon som såg Idol förresten?
HUR KUNDE DOM TA MED CAMILLA?!?!?!?!?!?
Hon suger ju som fan och dom har inte tyckt om henne någon gång typ.
Jag fattar ingenting.
Stackars Clara, huh.

Det blev ingen målning idag i alla fall, jag somnade och sen tog jag ett långt varmt skumbad och lyssnade på Cat Power istället. Det kändes mycket bättre faktiskt.











Äsch va fan.
Min bilddagbok har typ femtio bilder.
Kolla där.

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gillar att ni försökte få läraren att se ut som en ängel (jag smög in på din bilddagbok sis ;D), fastän han låångt ifrån ser ut som en ängel ;P GULLEN ;P

2009-10-05 @ 23:31:46
URL: http://saandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0