Thailands-korn,

Ja som lilla Kitten Simone sa, vi var programledare.
VI.
Har ni någonsin hört något sådant någon gång?
Nej jag kunde väl tänka mig det.
Undrar om gruppen ångrar sig som valde oss.
Det borde dom ha gjort, mahah.
Men Conny var snäll och sa att vi skötte oss bra.
Bra.

Efteråt fick vi höra att vi varit i sändning hela tiden när vi höll på ställa iordning allt i studion. Gruppen innan hade tydligen glömt bort att stänga ner. KUL.
Tur för oss att vår mick aldrig funkade.

Jag tror faktiskt att jag skulle vilja se det.
Om jag vågar.
Jag måste nog våga.

Nej men nu ska vi gå och käka.
Någon thailändsk korngryta.
Har dom korn i thailand tror ni?

PUSSSSSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0