Over and over,

Kära folket,

idag var det menigen att vi skulle leka med Nic,
med fröken Pet har gått och blivit sjuk,
och det är inte lite heller.
Hon har fått halsfluss och är i just denna stund påväg att hämta ut penicillin.

Själv sitter jag här och nyser och funderar på om jag håller på att få svininfluensan eller om jag bara är allergisk, eller allgerisk som fröken fräken skulle ha sagt.

Klockan är inte mycket, med trots det så har jag redan hunnit klippa mig idag.
Det blev kort.
Kortare än jag tänkt mig.
Men jag måste säga att det var jävulskt skönt att få bort den slitna risbusken.
För er som inte visste det så växer hår ut igen.
Fast det går sakta.
Väldigt sakta.
Och heter man Simone så går det otroligt jävla segt.


Sen har jag lekt duktig Kitte och lagt ut vår film Media Vs. Fordon på Youtube,
men eftersom du redan är här så slänger jag upp den på bloggen också.

Var så smaskig och njuuuut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0