Virrvel in my ass.

Så var det torsdag och för oss är det kortdag.
MMMMMMHMMM.
Sen är det helg faktiskt.
Fredagar är överskattade, jo det är sant.
Vi orkar inte hitta någon APU.
APU suger.
Jag inte tycka om.

Men Winnerbäck jag tycka om.
Det var inte en sån här snilledag där man kommer på:
SHIET! Jag måste lyssna på Lasse!!!
Som det kan vara ibland.
Då ska det vara kallt ute, men soligt och man ska inte känna sig jätteglad och inte depp. Det är en dag som känns ungefär "jaha". Då är det en Lasse-dag.
En perfekt Lasse-dag.

Där fick ni lära er något nytt igen!

Om ni undrar varför jag skriver ännu ett meningslöst inlägg så är det för att vi inte börjat än, klockan är inte ens nio och Sim är inte här. Det är faktiskt tre riktigt riktigt bra anledningar.

Sen så ska jag berätta för er att jag har en kal fläck på huvudet.
Jo det är sant.
Min lilla fittvirrvel lockar fram mitt hårs allra värsta sidor och skrattar åt mig när jag gråter.
Jag tycker inte om virrvlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0