Give me strenght,

Vet ni vad jag lyckades med idag?
Jag tvättade min mobil - i tvättmaskinen.
Tyckte den var lite lagomt skitig.
MHM.
Inge vidare kul egentligen. Bara lite. Som tur är var den nog redan lite halvt på väg att lägga av och en ny stod ganska högt upp på min lista att köpa saker. Om jag nu haft en sådan då förstås. Det roligaste är att mor hade en precis likadan som hon också tyckte var smutsig och slängde in den i tvättmaskinen. Så jag skrattade åt henne då! Payback is a bitch.

Imorgon blir det att köpa en ny i alla fall. Jag hade som tur var en gammal skit som fortfarande inte riktigt gjort sitt. Jag är ju så dålig på det här med att komma ihåg nummer. Nu ska jag fan i mig börja skriva viktiga nummer i en liten bok eller något! Inte i någonting elektroniskt i vilket fall som helst. Inget att lita på.

Så imorgon ska mor och jag övningsköra till Valbo och införskaffa en ny liten kompis och sedan måste jag nog prata med flickorna om hur det blir där på kvällningen! Det är ju Elins tur att fylla år så det blir utgång igen. YEY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0