Don't be such a douchebag,

Kul då att det är snöstorm igen.
Kul med "sibirisk kyla" igen.
Ja, skitkul, verkligen.
Dödödödödödödödöd.
heela världen kan gå och dööödödödöddödödödöööööö.

Stort kaosväder påväg, det vet jag med största sannolikhet.
Blev intervjuad av radio på stationen imorse. Just för vädret då liksom.
Tydligen är det inte bästa tiden att köra nu, så hon frågade om det var däför jag tog tåget.
ehhh, TOTALLY! svarade jag. För det är ju klart man har körkort.. eller?

Annars då, blev ingen skola för mig idag, tror vi alla fick en släng av matförgiftning igår.
Förutom Elin då, Elin med plåtmagen.
Tydligen ska man inte käka pizza när skolmaten är vidrig,
men man lär sig så länge man lever!
Trodde ett tag att matsäck, tarmar och inälvor var påväg att hoppa upp i munnen,
M Y S I G T.

Så nu sitter man här och mår som ett as och har inte alltför roligt,
glor på Ellen DeGeneres och eldar. Vi känner alla onsdagspeppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0