If I drink myself to death, At least I'll know i had a good time

Vilken kväll, vilken kväll!
Satan så kul det var, även fast det nästan var dödare än i graven ute, till och med på Old Saints var det bra dött.
Kallt som fan var det och det fanns inte en chans i världen att vi skulle sticka näsan utanför dörren om vi inte fick skjuts, men som tur är hade flicksen fina nummer och efter en stund så står det en varm bil utanför huset, så jävla värt. Att alla skulle få plats var ju en annan femma, men bara man pushar tillräckligt så går det!
Sen att det nästan blev lite bråk med gamla ansikten ska vi inte tala om, jag tror alla var taggade på bråk den här kvällen? Nett började bråka med en tjej på Slick också, jag tror dom dansade in i varandra, så då är det ju tillåtet att börja dra varandra i håret. Såklart.
Sen kom Petras man och hämtade upp henne, och självklart tog vi snålskjuts med dom! Fruktansvärt skönt att slippa gå, så vi tackar och bockar André!
Ut ur bilen och sen var det bara till att tagga om, Pippi Långstrumpsång för full hals sen in i lägenheten skrika till Girls just wanna have fun, hoppas inte att grannarna blev störda, haha!
Håkan Hellström för hela slanten och önska att man kunde leva i gamla minnen.
Klockan 6 åkte Klara hem med taxi, Elin pratade med Key och jag ställde mig och diskade.
Det är väl så en kväll ska vara?



Och resten av alla bilder finns ju på facebook. Såklart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0