Metal heart,

Kom till texten imorse och fick veta att vår lärare sitter fast i Sydafrika med sjukt barn.
Grymt läskigt! Kanske är det svininfluensan som spökar. Den är ju en aning bortglömd nu när tidningarna har varit så upptagna av att skriva om EXTREM KYLAN. Så fort det kommer något nytt var inte det andra så kul längre - tydligen.

Så det var ju jättekul att åka hit till nio och inte behöva ha någon lektion egentligen.
Börjar kvart i tolv sen igen med expo, sax. Det är nästan så att jag måste börja med den uppgiften nu.

Det blev filmkväll i helgen hos Nett med Elin, Julia och SimSam.
Jag fattar fortfarande inte hur vi orkade titta på tre filmer -skräckfilmer- på rad!
När gjorde man det sist utan att somna eller få damp i benen?
Riktigt mys var det i alla fall och kom på att det kan till och med göras i Oklahoma, mhm.
Det var helt galet vad folk ringde till alla och frågade om vi var ute och skrek att vi måste komma dit, men så blev det inte. Filmmys stod på schemat men innan vi tog bussen hem gick vi förbi Old Saints för att se det med "nya ögon" och vad säger man, usch vad jobbigt det var. Maha, läskigt.

Nu hoppas jag på god mat idag, vilket jag nog kommer att bli besviken på.
Vi är ju trots allt i skolan.
Senare idag får jag ng något smaskigt i alla fall. André och moi ska käka på stan och sedan gå på bio. Avatar. Massa, massa mys.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0