Way under,

Är det nu man borde gå och lägga sig?
Det finns absolut inget mer som är värt att kolla, dessutom ska jag upp tidigt imorgon.
Relativt tidigt iaf.. eheeh
DET ÄR SÅ JOBBIGT NÄR MAN VÄNT PÅ DYGNET!
NÄSTAN SÅ MAN VILL DÖÖÖ!
Men kanske det kan vara till min fördel imorgon,
ja nu ska vi tänka positivt här!
Woohaa, här är vi så jävla positiv att man fan smäller av och slår tänderna i golvet!
Sånt brukar ju gillas! Positiviteten alltså, inte att slå tänderna i golvet.
Men för all del, slå tänderna i golvet så mycket ni vill om det är det som önskas, låt inte mig hindra er.
Utgång med flickor små ni vet,
och en hemkommen Elin som varit i Norge över nyår och allt!


Sneglade precis ut genom fönstret också, inget jag rekommenderar för det snöar som ett as, igen!
Ska det aldrig ta slut?!
Det är inte roligt längre.
Det snöade, det blev en vit jul, det snöade ännu mer, blev skit kallt OCH det fortsatte snöa, OKEJ VI FATTAR GREJEN DET SNÖAR! LÄGG AV NU, DET ÄR JOBBIGT (eller som man skulle sagt om man var vår manusförfattare i tvåan) LÄGG NER VERKSAMHETEN!
Alltid lika roligt! hahahahahhaa! Precis som 5, 5 minuter typ.
Jag vet, internskämt, men gud sicket roligt sådant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0