It takes two when it used to take one,

P.

Idag var en väldans fin dag. En sån här dag som man borde få lite oftare. Tycker jag.
Är en timme i skolan och gör fotoprovet som nog var ganska så enkelt nu när man tänkte efter lite. Sedan kunde jag åka hem med tio tåget! Hur många gör det om man inte går fordon? Vid två skulle jag träffa Felicia i stallet så innan det åt jag, kollade på True Blood och böt om. Traskade ner dit och sedan var vi ute i en och en halv timme. Jackson var inte så samarbetsvillig dock och tyckte att vi var tråkiga som bara skulle gå och stå stilla mest hela tiden, men det kan nog funka ändå! Något sorts bildspel ska jag nog få ihop. Får ta en kort låt eller så, haha. Sen var vi massa kalla och gick till moi och drack te. MYS.

Nu har jag börjat redigera lite men fryser så hemskt om handen. Det är helt galet vad kall man blir av att sitta så här och plippa på datorn! Undrar om jag ska gå upp och träna lite, hoppa in i duschen och sen bestämma mig för att titta på Desperate eller New Moon. Hmm...


Kommentarer
Postat av: Sandra

men inte visste jag att du såg på true blood?! jag ska faen också börja se det. sjysta sexscener där har jag hört hahaa ;)

2010-03-19 @ 19:17:01
URL: http://saandrajonsson.blogg.se/
Postat av: stina

fina bilder:)

2010-04-18 @ 10:32:23
URL: http://stinasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0