Just one of those days,

P.

Just när hoppet kommit och man verkligen trodde att snön skulle kunna smälta bort lagomt till midsommar så kommer det mer. Fy fan. När man klev upp ur sängen i morse och kollade lite sömning ut genom fönstret hoppades jag så hemskt på att det bara var otroligt dimmigt. Så var det förstås inte. Varför skulle det ha varit det? Den här jävla snön kan ju i alla fall glömma att jag tänker stoppa undan mina converse när dem äntligen fått komma fram! Hellre fryser jag tårna av mig och blir blöt. Så det så. Det var nog för att mor och jag städade bort vintern här hemma som den valde att komma tillbaka.

Lite lagomt kul för dem som kom hem från studentkryssningen typ nu. Chocken att åka ifrån våren och komma tillbaka till vintern - på en natt. KUL. Lika kul som det kändes att vara på Goya just nu. Kändes lite lagomt jobbigt men säkert kul för dem som varit igång de närmaste 24 timmarna på ett ungefär.

Nu ska jag gå ned och smaka på en passionsfrukt tryffel som jag varit så underbart duktig och gjort. Riktiga namnamgrejor det där! Sen ska jag nog ta och sova om en stund så att jag får komma till skolan (inte för själva skolans skull) och se Andrés nya frisyr. Att jag kunde låta honom gå alldeles själv... Han har ju lite konstiga idéer.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vi borde ta en bakdag när jag kommer hem tycker jag, är sjuuukt baksugen och så gör vi bara goda bakverk. är det bara jag som vill testa biskvier? ;)

du har BOXEN alltså??! woohooo ja tack, längtar redan! puuussss

2010-03-22 @ 19:49:06
URL: http://saandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0