From all this stress that is constantly going on,

S.

Skrev sms nyss.
Skulle skriva: Min svarta sjal, men mobilen ville skriva Min svarta själ.
Tyckte det var mer passande kanske, haha.


Är precis hemkommen från Elin, vi har tittat på Desperate Housewives,
Julia, Elin, Klara, Petra och jag.
Innan det var vi hos Linnsan, fast bara Pet et moi då!
Hon har världens mysigaste lägenhet och jag erbjöd henne om vi skulle byta lite eller så, tror hon inte riktigt var lika taggad som jag på den förträffliga idén,
men försöka går ju alltid!
Sen hade hon gjort fruktsallad med någon slags sås eller vad man ska kalla det,
eget recept (nästan i alla fall) mums!
Så blev det skitsnack i köket tills det blev mörkt så vi nästan inte såg varandra längre,
konstigt med tanke på att vi inte alls tyckte det blev mörkare utomhus.
Men världen är ju bra jävla knepig den också.

Nu borde jag diska för jag såg att jag nästan inte har några glas kvar, men måste ju säga att det kändes ganska jobbigt,
så jag kommer antagligen gå och lägga mig och glo på datorn istället!
Ja, det lät förjävla bra tycker jag, god natt med er alla raggsockor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0