Learning to breathe,

P.

Det är förjeklans orättvist hur vissa får se ut. Läsa bloggar är inte hälsosamt har jag kommit fram till. Människor är inte bra. Inte snygga människor i alla fall som inte ens behöver anstränga sig. USCH på dem.

Fredagen spenderades med Nic och Felicia som kom till mig för att ha ett liten avskedskalas. Det kanske inte blev mycket till kalas dock men, men... Underbar fruktsallad blev det och ena jeflans bagare var vi i vilket fall som helst! Jag måste nog spara brödreceptet för i alla fall jag tyckte det var smaskens.

När folket åkte idag så tog mor och jag ut vår lilla bebis som inte riktigt tycker att livet var någon höjdare. Pussas tycker hon däremot om, så det gör vi och hoppas på att livssynen ska vända. Lilla fröken stod och halvsov i solen medan vi väntade på att hon skulle ramla ihop. Inte är hon van att stå upp så länge så hela beebis skakade.
MMMMMMMMM hon är så söööööt!


Så var lovet snart slut också. Imorgon är det söndag och André kommer till mig. Mycket längesen han orkade sig hit och nästan mycket längesen vi träffades också. Människan ska vara så upptagen hela tiden. Det tycker vi inte om. Sen så har jag gått och blivit förkyld också som på alla lov nu för tiden. Ingen aning vad det är för fel på mig. Inte på något sätt. Jag vet inte om man kan bli svälld i hjärnan av att vara förkyld. Ungefär som man blir svälld i halsen och får lock i öronen ni vet. För jag är helstörd nu. Jag skulle t.ex. skära upp bröd idag och undrade varför det gick så segt och jag fick ont i fingret. Det går inget vidare med att ha kniven upp och ned. Testa inte gärna det.

Det är en fluga på mitt rum. Japp en fluga. Är det typ vår då? Eller egentligen har jag två, fast den ena är död. Gör ingen större skada av att ligga där. Värre är det med dem levande. Hoppas den med dör.



Självklart var vår drottning med och höll koll på oss också.


(PS.
Ingen som vill köpa en studentkryssningsbiljett? Finfin.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0