I wanna fucking tear you apart,

Hej lilla bloggen.
Nu har vi slutat engelskan och nästintill tappat livslusten lite till.
Ni vet hur det är med den där tanten, ack.

Simsam och jag roar oss med lite She Wants Revenge
(vilka har gjort världens sexigaste låt)

och skriver lite på ett varsitt inlägg precis samtidigt.
Otroligt spännande att man kan göra så!
Tycker vi då.
Maha.
Man kan ju liksom inte vara inloggad på t.ex msn eller spotify samtidigt.
Om ni inte visste det.

Jag är sugen på lussekissar men fick bara en halvbaguette med kycklingröra.
Det var inte helt fel det heller dock. Jag var ju ganskans så hungrig.
Kan man säga ganskans?
Ni måste ju förstå att jag menar ganska.

Simone säger att hon skulle skriva något om helgen som hon inte kommer ihåg.
Vi hoppas på att hon ångrar sig och absolut inte gör det.
Haha, nej då!
Typ...

SimSam: "Om man ska skriva söndercuttad, stter det ihop eller är det två ord?"
Vilken otroligt intelligent fråga.

Vi måste självklart uppdatera precis samtidigt också!
MAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0