Fredag hela veckan,

Mitt hjärta håller på att gå sönder.
Det gör så ont så jag nog dör snart.
Jag kanske skriver mina sista ord just nu.
Vad är det man ska säga då?
Nog för att det gör ont mest på fel sida.
Ganska mycket för långt ut också.
Typ åt höger, på sidan, bakåt skulderbladet.
Men man vet ju aldrig vart mitt hjärta sitter.
S-M-Ä-R-T-A-.

Är det någon som kollat på idol ikväll?
Är det någon mer som vill ha Marietts kavaj?
JAAAAAG! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH.
Tänk om någon skulle säga nu:
- Men du kan ju få den gratis! Den är som gjord för dig!!
Då skulle jag börja gråta.
Ja det skulle jag nog.
Gratis är gott.
Drömmar är goda, in my ass.
Den skulle vara så bra att ha till nästa helg ...        

Jag tänkte plugga idag, vara lite duktig så där.
Men jag är typ dålig på att vara lite så där duktig.
Förresten så glömde jag engelskan i skolan.
Så kan det gå!
Och min blivande uppsats förvirrar mitt stackars huvud.
Jag börjar tvivla mer och mer.
USCH.

Och vet ni vad?
I morse, när jag kunde fått sova, äntligen SOVA, så vaknar jag.
Klockan sju. Jag vaknade klockan sju. Kan det bli värre än så?

Så nu ska jag roa mig med att sova igen.
Jag har till och med ställt klockan på fem.
Då kan jag gå på toa om jag vill och sen somna om!
Hur smart låter inte det då?
Bara jag inte blir kalaspigg klockan fem då ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0