Ching chong röd ballong,

Det är tisdag och jag antar att ni förstår varför jag skriver.
Jo, jag har tråkigt.
Vi har foto och jag blev klar med mitt reportage förra gången så nu har jag inget att göra. Jag tycker inte om att fota på lektionstid och har inga planer heller för den delen. Patricia är världens drygaste och jag får lust att ta tag i hennes huvud och dunka in det i väggen. På riktigt. Att hon inte bara kan vara tyst.

Lite glad är jag ändå trots att det är en skitdag och folk är tråk. För det första så köpte vi kinamat till lunch, jag får snart fika - KLADDKAKA och Shout Out Louds kommer till alla festivaler i sommar!!!!!



Lite happyface.
Mjoooo.

Kommentarer
Postat av: LIIIIIIINNNNNNNNNNN

Min lägenhet vill se er också ! Nu är ju dock veckan snart slut, men next week mina damer ? :D

2010-02-10 @ 22:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0