I don't wanna be freiends,

P.

Så var det fredag igen och på schemat står det SPORTLOV.
Japp, med stora bokstäver till och med.
Men inte kan man sova för det. Jag vaknade cirkus tjugo i sju och tur var väl det för det var bara att hoppa upp ur sängen och ta sig ut till muisarna. Lilla mor hade och har världens migrän och inget tycks vilja stanna i magen. Inte kul ...

Nu har jag tråkigt som bara den och har pillat lite i PS igen. Det går fortfarande apkuk så jag fattar inte hur folk kan säga att det är lätt. Skiten ska ju bli bra också och där ligger problemet. Sen så måste det lagga sönder när jag ska spara så nu spelade det väl ingen vidare roll att jag nästan lyckades lite.
ACK.

För att ni ska ha roligare än moi så bjuder jag på påssjukan.
Jag har en förmåga att alltid se ut som en hamster...


Saknar min André...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0