Just say yes,

P.

Jag har fått lite klagomål för att man aldrig förstår vem det är av mig och fröken Larsson som skriver. För mig är det en självklarhet eftersom att vi - enligt mig - skriver otroligt olika. Men för att göra det lättare för folket har jag lovat Felicia att sätta ett P i början av allt jag skriver. Om det är någon som undrar är jag inte dum i huvudet och alltid glömmer bort att skriva klart första meningen. Det ska bara vara ett enkelt P. Så hade vi klarat av det.

Dagen har alltså spenderats med Felicia och Nic. Myspys i hallonskogarna.


Imorgon är det Alla Hjärtans Dag. En aning överskattat som alla andra påhittade dagar för att folk ska köpa grymt onödiga grejer. Så jag stod emot det! Man kan kalla mig dålig flickvän, det skulle jag göra, men en massa skit till hemska priser, vad är grejen med det? Istället köpte jag en ring åt mig själv. Ja, jag vet, inte bara dålig flickvän utan sämst. Men jag ska försöka hitta på något som känns lite bättre. Mhm, tänk för att det ska jag.

Jag ska i alla fall övningsköra in i morgon och vara lite så där "duktig" fast jag egentligen bara inte vill betala 26 kronor för tåget. Man får ju inte vara dum. Eftersom mor tänkte släpa med mig till bilskolan på lovet så är det väl bäst att träna upp sig lite till så att jag slipper få panik, damp eller börja gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0