Vad är grejen?

Tillåt mig att skratta, HAHAHAH!
Eller är det så att man kanske ska gråta,
för jag håller ju allvarligt på att tappa livslusten.

Vad är grejen med alla dessa fotobloggar?
Det är ju bara skit!
Någon liten bortskämd unge som fått en systemkamera och poof,
så har man blivit fotoproffs, bara sådär.
Hur gamla är dom egentligen, 7 eller vad?
Dom är ju helt allvarligt helt fruktansvärt värdelösa.
Så varför bryr jag mig egentligen,
jag antar att jag bara ville meddela omvärlden hur dåliga dom är innan jag faktiskt avlider.

HAHHAHA, ja och sen när dessa fotobloggar med värdelösa foton har tävlingar för andra värdelösa fotobloggar tar ju nästan priset! Så mycket skit på ett och samma ställe, fantastiskt!
Som sagt, ska man skratta eller ska man gråta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0